У відео педагог детально промовляє усі кольори, які використовує у роботі. Світлою охрою, розведеною лляною олією, наносимо малюнок на полотно. Використовуємо загальні силуетні форми без уточнення деталей.
Заповнюємо камертони (темніші або яскраві місця в картині).
Для тіней у листі використовуємо зелену смарагдову та синю ФЦ.
Для тіньової частини білого бузку використовуємо білила з невеликою кількістю окису хрому та блакитного.
Заповнюємо фон, «обрізаючи» кілька відстаючих пелюсток від суцвіття, робимо просвітки.
Заповнюємо листя власним кольором, використовуємо зелений трав'яний з жовтим та охрою.
Заповнюємо світлі частини суцвіття. Використовуємо білий та трохи жовто-зеленого. Малюємо деталі тонких гілочок у суцвітті бузку.
У відео педагог детально промовляє усі кольори, які використовує у роботі. Робимо композицію світлою охрою. Намагаємося перевіряти ширину букета щодо висоти, щоб весь букет помістився.
Розмічені суцвіття рожевого бузку заповнюємо середнім рожевим - робимо підмальовок. Світлі суцвіття також заповнюємо білим з невеликою кількістю охри та зеленого. Намічаємо темно-зеленим глибинні тіні у зелені.
Приступаємо до нового деталювання бузку та зелені. Доповнюємо етюд світлим тлом. У тінях додаємо трохи блакитного з фіолетовим та охрою. Звичайно ж пам'ятаємо, що фон загалом у нас білий. Заповнюємо прозору вазу наскрізь фоном і готуємо її до нанесення відблисків і тіней.
Проробляємо деталі кожного суцвіття. Створюємо «пухнастість» бузку. Наносимо невеликі мазки за межами суцвіть. Деталізуємо відблиски, противідблиски, тіні та стебла всередині вази. Не забуваємо про падіння тіні від вази на стільницю.
Проробляємо зелень у бузку. У букеті вона буде тепліша і соковитіша — з додаванням у зони світла лимонної та кадмію жовтого середнього. У фоні використовуйте більш прохолодний зелений з додаванням синього та смарагдового. Намагайтеся не робити дрібних мазків на тлі. Через те, що головним є букет, саме в ньому має бути більше дрібних мазків та ретельного опрацювання.
Білий бузок на насиченому темному тлі
У відео педагог детально промовляє усі кольори, які використовує у роботі. Наносимо малюнок світлою охрою. Використовуємо метод візування для перенесення пропорцій букета та вази. Для підмальовки світлого бузку використовуємо тональність світлої охри з додаванням білил, трохи зеленого або синього. Створюємо "світлий брудний тон".
Для цілісності колориту прописуємо колір та глибинні тіні драпірування. Відзначаємо у букеті темні місця зелені. Намічаємо і деталізуємо глечик.
Детально опрацьовуємо світло та тінь на глеку. Не забуваємо про рефлекс від драпірування на форму в нижній частині. Проробляємо світло і тінь на суцвіттях бузку.
Акцентуємо увагу на відблисках у глека, наносимо тінь, що падає, на горизонтальну площину. Поглиблюємо тіні за глечиком для надання більшої глибини простору.
Польові квіти
Основним кольором молочника наносимо підмальовок (основний колір предмета, без опрацювання світла та тіні). Білилами зафарбовуємо фон, позначаючи гілки квітів та листя. Фарбуємо просвіти фону між гілочками.
Акцентуємо увагу на відблисках у молочника, наносимо тінь, що падає, на горизонтальну площину. Поглиблюємо тіні за глечиком для надання більшої глибини простору.
Пейзаж акриловими фарбами
Малювання каштанів з натури